Forum Unholy Tavern - Rpg Online Strona Główna Unholy Tavern - Rpg Online
Magiczny swiat Rpg na bazie Warhammera - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WARHAMMER VS D&D
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Unholy Tavern - Rpg Online Strona Główna -> Systemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spock
Opiekun miasta



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 22:58, 27 Gru 2007    Temat postu:

nie na stronie 9 tylko na 11 i zajmuje 9 kolejnych stron do str. 20. Na 9 stronie masz budowę, intelekt, roztropność, charyzmę :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horst
Pieśniarz



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las cienii

PostWysłany: Czw 23:25, 27 Gru 2007    Temat postu:

ale przeczytaj tabelę na stronie 9

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spock
Opiekun miasta



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 23:30, 27 Gru 2007    Temat postu:

Troll, Półork, Czlowiek, Smokożułw... Tak tu wypisali różne stworzenia ale nie podali umiejętności czy modyfikatorów np. drowa. grywalny jest zwykły elf bo jego statystyki podali.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spock dnia Czw 23:30, 27 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horst
Pieśniarz



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las cienii

PostWysłany: Pią 0:32, 28 Gru 2007    Temat postu:

podał bym ci strone w księdze potworow na ktorej jest to napisane ale niechce się kłucić jak chcesz to ci prywatnie potam ale ta dyskusja robi się nudna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spock
Opiekun miasta



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pią 0:53, 28 Gru 2007    Temat postu:

Owszem w Księdze potworów podane są okrojone opisy podras ale nie po to aby gracze się wcielali w takie postacie. Zrobiono to aby MG mógł tworzyć ich jako przeciwników. Ostatecznie Księga potworów nie jest przeznaczona dla graczy tylko dla MG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horst
Pieśniarz



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las cienii

PostWysłany: Pią 0:54, 28 Gru 2007    Temat postu:

tak to prawda ale przy wielu potworkach dla urozmaicenia rozgrywki dopisane jest np Satyry jako postacie opis i ulubiona klasa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spock
Opiekun miasta



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pią 0:57, 28 Gru 2007    Temat postu:

owszem ale zrobiono to raczej dla urozmaicenia a nie żeby każdy grał minotaurem bo wtedy gra traci sens, to tak jak z zabijaniem bogów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wemos
Wojownik



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: się biorą dzieci?!

PostWysłany: Pią 11:34, 28 Gru 2007    Temat postu:

czy mnie sie zdaje czy tam jest smokożółw?! lol... kocham DD Very Happy omg... żal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spock
Opiekun miasta



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pią 12:16, 28 Gru 2007    Temat postu:

W zasadzie mnogość stworów świadczy tylko o tym jak bardzo system jest rozbudowany więc w tym przypadku muszę stwierdzić że wemos jest ograniczony jeśli nie może tego zrozumieć: Im więcej stworów tym bardziej MG może urozmaicić rozgrywkę. Jakoś nie słyszałem żeby do WFR wydali coś w stylu "droconomicon'a" który wyszedł do D&D(niestety nie w Polsce chociaż jeden gościu zapewniał mnie że jest w planach wydawniczych)

Uwaga na temat wemosa wynika z tego że nie rozumiem jak można obrażać system tylko za to że jest w nim bardzo rozbudowana baza potworów a smoki dorastają a nie rodzą się jako gigantyczne bestie (co wynika z tylko 1 rodzaju smoków w WFR według wcześniejszej wypowiedzi wemosa)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horst
Pieśniarz



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las cienii

PostWysłany: Pią 14:09, 28 Gru 2007    Temat postu:

tu się zgodze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wemos
Wojownik



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: się biorą dzieci?!

PostWysłany: Pią 15:48, 28 Gru 2007    Temat postu:

a ja nie :P i nie jestem ograniczony... po prostu dla mnie to troche glupie "nagle przed wami pojawił sie przerażający smokożółw" albo "nagle zza drzewa wyskoczył przerażający mroczny pudding" aff...

poza tym panie Spock... w warhamerze nie masz statsów młodego smoka itp. nawet napisali że nie podaja gdyż zdaja się na MG. A rasy smoków... nie ma ich za wiele... smok, wyverna, hydra... takie ktore mozna znac np. z legend
ale sorry... smokzolw?! jak to powstało?! smok przelecial żołwia?! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wemos dnia Pią 15:55, 28 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spock
Opiekun miasta



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pią 16:19, 28 Gru 2007    Temat postu:

smokożółw powstał zapewne tak jak 90% potworów Smile za pomocą magii. Jakiś mag badał jajo smoka i pomylił zaklęcia Smile i mroczny pudding nie wyskoczy zza drzewa ale może spaść z sufitu w jakiejś jaskini Smile lepiej mieć więcej potworów i ich nie wykorzystywać niż jakby drużyna miała wpadać cały czas na to samo plemię goblinów przez 20 sesji Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wemos
Wojownik



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: się biorą dzieci?!

PostWysłany: Pią 16:23, 28 Gru 2007    Temat postu:

ja tam lubie ciąć gobosy... :P zreszta w wh2 nie walczy się przeciwko zwierzołakom i innym potworom zniekształconym przez magie chaosu... nie sa one opisane dokladnie (statsy) bo autorzy zdaja sie na MG... tak jak w smokach... ale oczywiście podali (do mutantow, zwierzolakow) jakies modyfikacje: macki +10WW (walki wręcz) itp. malo potworkow bylo w wh1 :/ to musze przyznac... to byl ból... ale wh2 to rozszerzyli ALE nie az tak jak w DD... to by popsuło ten niepowtarzalny klimat ;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spock
Opiekun miasta



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pią 16:36, 28 Gru 2007    Temat postu:

a jakie znaczenie ma czy MG dysponuje 10 czy 100 rodzai potworów? gracz i tak nie ma wglądu do księgi potworów. A jeśli jest ich więcej to każdy region może mieć problemy z innym gatunkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diuk
Opiekun miasta



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Skryty w mroku...

PostWysłany: Pią 19:30, 28 Gru 2007    Temat postu:

powiem ci że w wh 1 nie było tak mało stworków etc. dobre paręnaście stron bestiariusza

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Diuk dnia Pią 19:33, 28 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Unholy Tavern - Rpg Online Strona Główna -> Systemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin